torstai 20. elokuuta 2015

Hellepäivien viettoa

Hei taas! Kesä tuli vihdoin ja on ollut aika mahtavaa nauttia hellepäivistä ulkona ja käydä välillä viilentymässä sisällä. Nahkasohvat on NIIN mukavat! Niissä voi pyöriä ja hyöriä, öristä ja urista ja ne on viileet!

Me ei olla käyty hirveesti kävelyillä päivisin kun on NIIN kamalan kuuma ollut, mutta ei me kyllä olla kävelyitä kaivattukaan, enemmänki makoillaan terassilla varjossa tai nurmikolla varjossa, välillä käydään nyhtäsemässä jotain leluu ja sit taas levätään.

Iskä oli lomalla ja sit ku se meni taas töihin ni oon vieläki ihan ihmeissäni miks pitää herätä jo kuuden aikan ja syödä aamupala sillon. Kyllä mä sen sit syön mut ulos en kyl lähde niin aikaseen.

Tänään mulla kävi vahinko sisälle ku en ollut suostunut ulos aamulla vaikka iskä kanto mut alas terassilta, ja kun äiskä heräs, se sai alottaa aamun lattioiden pesulla. Menee se sen kotoilu sillaiki :D. Pitää sille välillä keksii vähän tekemistä ettei se vallan laiskistu..


Mä oon oppinut jo kerjäämäänki, äiskä sanoo et se on hyvä taito koiralla, ettei pääse laihtumaan..

Mä en kyl oikeestaan saakaan laihtuu, oon jostain syystä koko ajan aika laiha vaiks syön kyl tosi hyvin. Kuulemma beaglet on taipuvaisii lihomiseen, mut en mä kyl vielä ainakaan oo. Katotaan sit vanhempana.






Äiskä otti videolle mun makoiluu terassilla, tässä se hieno video on. Näin kuuluu kesästä nauttia nyt kun kesä on!

Ensin nukutaan, sit vähä venytellään ja nukutaan taas!

Mukavia hellepäiviä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti