perjantai 31. heinäkuuta 2015

Päivälenkki Matildedalissa

Me käytiin tutustumassa Matildanjärveen kun vietiin mun ihmissisko Matildedaliin ystävänsä luo. Ensin me käytiin meren rannassa ja sit mentiin järven rantaan. Natte ja Pippuri kävi uimassa taas (yllättäen), mut mä kävin vaan vähän tassuja kastelee. Siin on niin kamala homma sit nuolla tassut ja muut kuivaks et en mä viitti kokonaan kastella itteeni. Ja jos maha kastuis ni miten mä sen saisin kuivaks nuoltuu? No jokatapauksessa mä EN juo suoraan järvestä. Voin juoda järvivettä jos se otetaan kippoon ja tarjotaan mulle mut et suoraan kalojen joukosta? NO EI TOD!

Siellä Matildanjärvellä oli tosi kiva kulkee kun siel oli niin pehmeetä poluilla! Siel oli pidetty topsi hyvässä kunnossa polut ja raput ja kaikki ja meistä oli tosi kivaa haistella ja tutkii siel. Siis mähän oon vähän arka viel menee oikeeseen metsään. Meen kyl polkuja pitkin ja meen kyl ihan sammalikkoonkin, mut sit välil alkaa jotenki jännittää ja jähmetyn jos en oo polulla. Siks tykkään kunnon poluista.
Mut siel oli kyl kivaa. Tykkään kamalasti järvimaisemasta vaiks en mielellään hirveesti kastelekaan itteeni (paitsi saunassa).

Äiskä ja iskä kattelee aina tilanteen mukaan mikä vois olla sellanen "meidän käytävä" paikka jossa ois ihmisille ja koirille luontoo. Nyt sattui sit oleen ton Matildajärven aika. Mennään kyl uusiksikin viel. Niin noi ihmiset ainakin uhosi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti