tiistai 14. heinäkuuta 2015

Yhden yön vaellus

Jaahas. Tätä se sit tarkotti kun äiskä ja iskä on usein vähän pidemmillä kävelyillä miettineet et "mitenhän Julle mahtaa jaksaa sit vaelluksella"..
No nyt ne näki sen ku lähdettiin yhden yön reissulle. Olin mahtava. täts it.

Tossa kuvassa me ollaan kaffepaussilla. Äiskä ja iskä hörppi kahvii ja me haisteltiin kamalasti kaikkee. Saatiin me sit välipalaks jauhelihanamejakin. Aika nopeesti me koirat otetaan paikka haltuun, kuten sanotaan, koska alettiin aika nopeesti vahtii tota kaffepaikkaa kuin omaamme, vaikka se olikin vaan kalliopläntti.

No voitte hyvin kuvitella miten mä olin väsynyt ekan päivän jälkeen. Nukahdin melkeen seisaalleen ku iskä ja äiskä sai teltan pystyyn. Mut niin Natte ja Pippurikin simahti. Oltiin kuulemma kaikki ihan tööt. Iskä oli keittänyt vielä kaffet sille ja äiskälle mut ei me mitään tajuttu, nukuttiin vatsat ruokaa täynnä lämpiminä. No joo, Kyl me sit herätettiin noi kahden aikaan yöllä kun piti päästä pissalle, mut sellasta se väsymys teettää.

Täs me ollaan jo autossa kotiin matkalla. Mun oli pakko olla jalkatilassa äiskän jaloissa kun rinkat vei niin paljon tilaa et en mahtunut takapenkille vöihini.
Mut siitä vaelluksesta vielä. Äiskä ja iskä oli koittanut opettaa minuu menemään pitkospuilla ns. kuivassa maastossa, mut ei mulla ollut mitään ongelmaa tuolla suomaastossa! En voinut kuvitellakkaan et oisin tassuni kastellut sinne... KURAAN! Natte kävi siel uimassakin ja katoin sitä sillai et TÄH? Pippuri kasteli vaan etutassunsa, mut SILTI HEI!

En Mä tollast. Kun päästiin kotiin ni pääsin saunaan ja kylpyyn! Ja sit äiskä ja iskä viel hiero lihaksii. ja nyt mä aion nukkuu ainaki huomiseen! Hyvää yötä ja vaellelkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti