torstai 10. marraskuuta 2016

Uusia harrastuksia

Mun ihmiset on seonneet. Ne on nyt alottaneet uusia harrastuksia sen remppaamisen lisäks. SEN mä vielä ymmärrän, ku vanhassa talossa on kuulemma aina remppaamista, mut tota äiskän uutta harrastusta mä EN ymmärrä.
Se alotti sen pari viikkoo sitten. Se lähti iskän ja Oskun kans illalla kävelylle ja kuultiin Naten kans ku se huusi tossa tienvarressa jotain. Hetken kuluttuu iskä toi kiireellä Oskun takas kotiin ja lähti kiireellä taas. Hetken kuluttuu ne tuli kovin romantillisesti kainalokkain takas sisään  ja äiskä kovasti valitteli. Sit se istu sohvalla monta päivää.. Aina ku me haluttiin ulos se sähläs monta pitkää minuuttia että pääs ovelle ja sai meidät päästettyy ulos.. Pikkuhiljaa se oppi sen yhdellä jalalla konkkaamisen ja alko taas kävellä normaalisti. Luulin et se kyllästy siihen sohvalla istumiseen, mut ei. Se oliki kai joku peruskurssi ja nyt se alotti jatkokurssin.

Mä EN ymmärrä. Eilen se ensin käytti meidät pihalla ja sit ku halusin sisään ni se lähti Naten ja Oskun kans kävelylle. Olin vielä iskän kans pihalla ku kuulin TAAS sen huudon. Aloin haukkuu ja samalla soi iskän puhelin ja ihmisveljen puhelin heti perään. Sit ne molemmat lähti juoksee sinne huudon suuntaan.

Mä en oo ihan varma et onks se joku jäljestys harjoitus noille ihmisille. Oon kuullut et sellasii tehdään meille koirille, mut me ollaan vähän fiksumpii yleensäki..
TAAS iskä toi Naten ja Oskun takas sisään ja lähti kiireellä ulos. Auto käynnistettiin ja  sit ihmisveli ja iskä tuli käymään sisällä, äiskää en enää nähnyt ennen ku illalla ku se oli tullut jatkokurssilta kotiin.

Nyt se on siis siirtynyt sohvaistumisesta keppikävelyyn. Sil on joku juttu jalassa ja se kulkee kahden kepin kans. Mun mielestä ihan kamalan epäkäytännöllistä, mut en ihan aina ymmärrä noita ihmisten hömpötyksiä.

Mun elämään toi ei kamalasti vaikuta, muuta ku et ulospääsy on tosi hidasta kun en tosta pihasta pois haluu, mut Natte ja Osku kerto et ulkoilu äiskän kans se vasta hidasta onkin. Kuulemma lenkkeilijät oli hymyilleet sille nätisti. Kai se on hieno saavutus toi jatkokurssin läpäisy. Kuulemma erilaisissa harrastuksissa saa erilaisia merkkejä edistymisestä, niinku mä sain villapaidan kun edistyin palelussa.

Mut mä en siis ymmärrä ihmisii. Mä en ymmärrä mitä HYÖTYY tosta harrastuksesta on. Kyl ne äiskä ja iskä eilen puhui et hyvä kai se on välillä elämässä hidastaa, mut ei toi niin nopee oo aiemminkaa ollut...

Tänään me ollaan sit kuunneltu musiikkia. Ismo Alankoa ja muita suomalaisia. Se on muuten kivan näkönen mies, varmaankin antais herkkuja jos siihen sattuis törmäämään tossa meidän pihalla..
Ja se on tehnyt mun takista laulun! "Kettu kun ketuttaa!!"

Kivoja jatkokursseja kaikille harrastuksiin. (aion saavuttaa uuden villapaidan tässä talven edetessä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti