lauantai 23. toukokuuta 2015

Minä ja kissat

Koe-eläimenä ollessani en ollut ollut kissojen kanssa tekemisissä ja kotiutuksessa olikin kuulemma se ongelma kun ihmiset ei tienneet miten suhtautuisin kissoihin. Ekoina päivinä katselin kissoja kopastani ja ne kävi istumassa mun kopan vieressä ja tuijotti mua. Ne on aika outoja välillä. Mä kävin sit haistelee niiden paikkaa kun ne lähti pois.

Sit kun siirryin sohvalle niin kissat tietty tuli selkänojaa myöten mua ihmettelee. Kaula pitkällä ne haisteli, mut en mä niist ollut moksiskaa. Ulkona Chili vaani mua ja teki hyökkäyksii mua päin, mut olin ku en huomaiskaa, se varmaan luuli pelottavansa mua.

Nykyään oon kyl tosi hyvä kaveri Keesin kans, ainaki nukkuessa. Sen vieres on kiva nukkuu. Sitä murinaa mä en kyl ymmärrä vielälkää. Murisee ja silti tulee tunkee nenää mun naamaan. Ja välil takamustaan. Kuten jo totesin ni kissat on outoja, mut ihan kivoja kummiski.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti