sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Mun perhe

Iskä ja mä
Mun perheessä on ihan tavallisii ihmisii, äiskä, iskä, ihmissisko ja ihmisveli. Ja noi kaikki karvaiset sisarukset.. Niitä oli haastateltu ennen ku sain tulla kotiin ja tääl kotona oli käyty tekee kotitarkastus, et SEY oikeesti ties et noi on sellasii ku sanoivat.

Aina ku iskä kattoo leffoja,  sen kainalossa on hyvä nukkuu. Äiskä tykkää käydä pellolla ja metsissä ja aina se kujertelee kuinka hienoja me kaikki ollaan.


Ihmissiskon ja Naten ja Pippurin kans omalla pihalla
 Mul on myös ihmissisko ja ihmisveli. Niit ei tartte pelätä kune ei revi eikä huuda eikä riehu. Sitä mä vähän pelkään ku ne pomppii tuol toisella pihalla, mut se on onneks aika kaukana ni alan jo tottuu siihen.

Vähän mä alkuun arastelin iskän ja ihmisveljen ääniä, ku ne on aika matalii, ihan ku ne murisis aina, enkä mä oo ollut noiden murisija ihmisten kans tekemisissä juurikaan 8- vuoden aikana.
Ihmisveljen kanssa



Nopeesti niiden ääniin kyl tottu kun niilt saa aina sellasii älyttömän hyviä jauhelihanameja välil vaiks vaan olis ihan rentona pihalla. Nykyään kyl usein ne pyytää istumaan tai makaamaan ennen ku saan edes ruokaa. Voi, olipas ne ekat viikot helppoja.. Pitää toivoo et ne tekee mun kans paljon uusia juttuja kun sillon aina saan paljon nameja!

Äiskä on meil siis se joka tekee niit jauhelihanameja ja maksanameja joist kans tykkään tosi paljon. Se tekee myös koiranpuuroo, jota saadaan ruuan lisänä, kun en pelkistä nappuloista oikeen välitä. Voisin syödä sitä puuroo vaikka kuinka paljon! Mut äiskä aina sanoo et nyt riittää, pitää touhutakin välillä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti