tiistai 26. toukokuuta 2015

Eka autoreissu ulkoilemaan

Tulihan sekin päivä kun lähdettiin kotipihasta autolla reissuun. Oli todella jännää katella ikkunasta maisemia ja istua turvavöissä! Jännitti ihan hirveesti, mut äiskä istu vieressä ja Nattee ja Pippurii ei jännittänyt ni olin tosi hienosti koko matkan.

Me mentiin ulkoilureitille ja me oltiin sit kaikki kolme koiraa samassa remmissa vähän aikaa ja sekin oli kyl hauskaa, Natte meni eellä ja me Pippurin kans seurattiin sitä.

 En ollut käynyt veden äärellä aiemmin ollenkaan ja heti suoraan menin veteen  ja kahlasin hetken aikaa. Sit tajusin et sehän oli ihan hirrrrveen kylmää se vesi ja tulin äkkiä pois. Sen jälkeen musta oli kyl ihan hauskaa olla rannalla mut veteen en kyl enää menny. Tuuli oli aika ihana kun se levitti mun korvat lentoon ja istuinki vaiks kuin kauan kuono tuuleen päin ja nautin siitä et korvat lenteli.

Sellastakaan en ollut aiemmin kokenut kun en ollut veden äärellä aiemmin ollut. Olin tosi väsynyt jo puolessavälin sitä reissuu kun se oli jotain 2,5 km kuulemma ja enhän mä oo sellasii reissuja koskaan tehnyt. Äiskä ja iskä istuskeli mun kans ja hiero mun jalkoja ja sit mä jaksoin autolle saakka. Ja kotimatka menikin melkein kuin vanhalta tekijältä turvavöineen kaikkineen.

 Ja kotona sit nukuin aika pitkät unet ja äiskä hiero mun lihaksiin MSM- voidetta.  Kunhan mun kunto kasvaa ni mennään kuulemma pidemmilleki kävelyille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti