perjantai 5. kesäkuuta 2015

Lääkäriä, julkkistelua ja kesää

Hammaslääkärin odottelua
Kävin tällä viikolla hammaslääkärissä. Se lääkäri oli Turun keskustassa ja pelkäsin TOSI tosi paljon. Pelkäsin oikeestaan niin paljon sitä kaupungin ääntä että iskä kanto mut lääkäriin. Mut siel oli sit vaa ootteluu ja ootin tosi reippaasti. Sit meninki unille ja heräsin ihan pökkyrässä ja multa puuttu pari hammasta.

Nukuinki sit koko loppuillan kotona eikä ruokakaan maistunut ku vasta ihan illalla vaiks en ollut koko päivänä ruokaa saanut.

Nyt oon jo ihan kunnossa, vaiks luita en saa syödä ja ruuaks saan pehmeetä koiranpuuroo, joka on kyl mun lempparii.

Tänään meil kävi sit vieraita, Anna ja Pete, ne oli tosi kivoja. Ne kyseli kaikkee äiskältä ja iskältä ja otti musta kuvii. Vähän tietty jännitin niitä, niinku kaikkia vieraita, mut sit ku ne oli aikansa olleet ni mun häntäki alko jo nousta pystyyn. Niil oli mukana mulle ihan uus juttu, kamera. Siis oonhan mä noihin puhelimiin jo tottunut, mut oikee kamera, se oli aika pelottava.

Päikkäreitä nukkumassa hammaslääkärillä

Vieraiden jälkeen nukuttaa

Muutenki meillä on ollut vilskettä ku noi ihmissisarukset on nyt lomalla ja äiskä touhuu pihalla aamusta iltaan jos ei töissä oo.Ja se pihalla oleminen on aika väsyttävää kun joutuu vahtii ohikulkijoita ja kaikkee.

Parina yönä oon herännyt johonki ääneen ja siitähän on sit pitänyt ilmottaa koko talolle! AUUUUUU, Auuuuuu, mä huutelen ja kaikki pomppaa pystyyn. Sit alkaa Natte ja Pippuri ja Sumukin haukkuu ja siinäpähän noi ihmiset sit koittaa meille tolkuttaa et ei oo mitään hätää. Meille on turha edes hiiren yrittää yöllä sisään, siitä mä ja kissat pidetään huolta! Tosin voi olla et ne on just ne kissat ketä yöllä haukun...

Kesä on kyllä ihanaa aikaa, saa syödä ruohoo ja haistella lannan hajuu pellolta. Ja pihalta löytyy usein ihania tuoksuja joissa me sit vuoronperään tuoksuttaudutaan. Mut sitä en edelleenkään ymmärrä miks sit joutuu suihkuun...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti