torstai 25. kesäkuuta 2015

Uusia maisemia ja saunomista

Tänään me käytiin Maskun Rivieralla kävelyllä. Äiti sanoo et mun pitää käydä mahdollisimman paljon uusissa paikoissa, että jaksan sit vaelluksella jos joskus sinne pääsen. Kun se on mulle aika rankkaa kun on hirveesti uusii tuoksuja ja aika villejäkin tuoksuja. Tänään siellä Maskussa sain yhtäkkii jonkun aika pelottavan hajun ja meinasin saada slaagin. Menin melkeen mahalleen maahan ja en meinannut uskaltaa liikkuu, Mut sit Iskä ja Äiskä rapsutteli mua ja sano ettei oo mitään hätää, ja sit ku Natte ei ollut moksiskaan ni aattelin et kaipa tässä sit uskaltaa liikkuu ja jatkettiin matkaa. Tossa kuvassa Äiskä sano Iskälle et haluu ottaa blogiin jonku ihanan kuvan sieltä veden äärestä, mut me kaikki karvaiset oltiin sitä mieltä et ei tartte yrittää, saat takamusta kuviis vaan! Sit oli aika hauskaa kun Äiskä sano Iskälle lähtiessä et Julle on varmaan tosi väsy taas ton reissun jälkeen, mut vielä mitä! Olin vähän ylikierroksilla ja olin kuulemma aika mahdoton.. Löysin keittiöstä sipulinkin jonka vein "pesääni" revittäväks, mut Äiskä tuli väliin ja ihmetteli mistä oon voinut löytää SIPULIN, kun ne on meillä sellasessa kakkuvuoka-amppelissa... Mut en mä kaikkii salaisuuksiani kerro!

Sen Maskun reissun jälkeen Äiskä ja Iskä lämmitti saunan! Ei mul ollut mitään hajuu mitä se tarkottaa, mut oli ihan törkeen hienoo päästä niiden kans "kielletylle pihalle" ja sieltä sit sellaseen kuumaan huoneeseen. Ihan ekana hyppäsin ylälauteelle ja olin tyytyväinen. Iskä yritti saada mut juomaan vettä mut Äiskä sit sano et ehkä osaan iteki juoda jos jano tulee.

Äiskä oli tehnyt vauvan ammeeseen lämpimän kylpyveden jossa ne sit kylvetteli mua, mut se ei kyl ollut täysin mun mielen mukaista.. Tosin sen jälkeen oli mukava nuolla itseeni kuivaks lauteella loikoillen.

Ne naureskeli mulle et oon kyl "akateemisesti koulutettu" ku makoilin etutassut ristissä ja nautiskelin. Välillä menin vilvottelee pukukoppiin silkkiselle kylpytakille, koska eihän mulle muu kelpaa ;)!



Sit ku me kaikki oltiin yksin saunottu niin me päästiin vielä kaikki yhdessä lauteille. Natte kuulemma joi meidän kaikkien puolesta vettä siellä, luulen et sitä kyl pissattaa illalla. Ja sit ku oltiin saunottu kaikki porukalla ni oltiin aika tosi väsyneitä ja Äiskä ja Iskä paketoi meidät viltteihin ja me nukuttiin!

Oli kyl aika jännä päivä, mutta tosi kiva!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti